Cristin-resultat-ID: 1352501
Sist endret: 21. september 2016, 15:57
NVI-rapporteringsår: 2016
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2016

Aktivitetsteoretiske perspektiver på Lesson Study og praksisopplæring i grunnskolelærerutdanning

Bidragsytere:
  • Reidar Mosvold og
  • Raymond Bjuland

Bok

Lesson study i en nordisk kontekst
ISBN:
  • 9788205490888

Utgiver

Gyldendal Akademisk
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2016
Sider: 178 - 194
ISBN:
  • 9788205490888

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Aktivitetsteoretiske perspektiver på Lesson Study og praksisopplæring i grunnskolelærerutdanning

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Reidar Mosvold

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger

Raymond Bjuland

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Lesson study i en nordisk kontekst.

Hallås, Bjørg Oddrun; Grimsæth, Gerd. 2016, Gyldendal Akademisk. HVLVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1