Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1356656
Sist endret:
21. september 2016, 15:41
NVI-rapporteringsår:
2016
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2016
Hva er forskningsgrunnlaget for Lesson Study som metode til styrking av profesjonskunnskap i skolen?
Elaine Munthe
Raymond Bjuland
og
Nina Helgevold
Bok
Bok
Lesson study i en nordisk kontekst
ISBN:
9788205490888
Utgiver
Gyldendal Akademisk
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2016
Sider: 33 - 50
ISBN:
9788205490888
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9788205490888
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Hva er forskningsgrunnlaget for Lesson Study som metode til styrking av profesjonskunnskap i skolen?
Bidragsytere
Bidragsytere
Elaine Munthe
Forfatter
ved Fakultet for utdanningsvitenskap og humaniora ved Universitetet i Stavanger
Raymond Bjuland
Forfatter
ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
Nina Helgevold
Forfatter
ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
1
-
3
av
3
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Lesson study i en nordisk kontekst.
Hallås, Bjørg Oddrun; Grimsæth, Gerd. 2016, Gyldendal Akademisk. HVL
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1