Cristin-resultat-ID: 1358103
Sist endret: 15. februar 2017, 10:40
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2016

Service Design Geographies. Proceedings of the ServDes2016 Conference

Bidragsytere:
  • Nicola Morelli
  • Amalia de Götzen og
  • Francesco Grani

Utgiver/serie

Utgiver

Linköping University Electronic Press, Linköpings universitet

Serie

Linköping Electronic Conference Proceedings
ISSN 1650-3686
e-ISSN 1650-3740
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2016
Hefte: 125
Antall sider: 594
ISBN: 978-91-7685-738-0

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Tverrfaglig teknologi
- Fagområde: Realfag og teknologi

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Service Design Geographies. Proceedings of the ServDes2016 Conference

Bidragsytere

Nicola Morelli

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Aalborg Universitet

amalia de götzen

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Amalia de Götzen
  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Aalborg Universitet

Francesco Grani

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Aalborg Universitet
1 - 3 av 3

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Knowledge brokers in service design: lessons from organizational studies.

Pandey, Sumit; Srivastava, Swati. 2016, UIOVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Service Design Challenge: Transitioning From Concept to Implementation.

Lee, Eunji. 2016, SINTEFVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Supporting Redesign of C2C Services Through Customer Journey Mapping.

Haugstveit, Ida Maria; Halvorsrud, Ragnhild; Karahasanovic, Amela. 2016, SINTEFVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

The Visibility of Ethics for Open Innovation Platforms.

Chasanidou, Dimitra; Karahasanovic, Amela. 2016, SINTEFVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Delightful or efficient? How service recovery affects customer experience.

Følstad, Asbjørn; Kvale, Knut. 2016, SINTEF, UIO, TELENORVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 5