Cristin-resultat-ID: 1368174
Sist endret: 18. oktober 2016, 11:19
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2014

Do Teachers Learn What They Are Taught? The Impact of a Hybrid in-service Teacher Course on the Perceived Role of Content in an EFL Classroom.

Bidragsytere:
  • Anna Krulatz

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2014
Sider: 413 - 417
ISBN:
  • 978-88-6292-548-8

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Do Teachers Learn What They Are Taught? The Impact of a Hybrid in-service Teacher Course on the Perceived Role of Content in an EFL Classroom.

Bidragsytere

Anna M Krulatz

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Anna Krulatz
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Conference Proceedings. ICT for Language Learning. 7th Conference Edition.

ICT for Language Learning, Pixel. 2014, Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1