Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1368174
Sist endret:
18. oktober 2016, 11:19
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2014
Do Teachers Learn What They Are Taught? The Impact of a Hybrid in-service Teacher Course on the Perceived Role of Content in an EFL Classroom.
Anna Krulatz
Bok
Bok
Conference Proceedings. ICT for Language Learning. 7th Conference Edition.
ISBN:
978-88-6292-548-8
Utgiver
PIXEL
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2014
Sider: 413 - 417
ISBN:
978-88-6292-548-8
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-88-6292-548-8
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Do Teachers Learn What They Are Taught? The Impact of a Hybrid in-service Teacher Course on the Perceived Role of Content in an EFL Classroom.
Bidragsytere
Bidragsytere
Anna M Krulatz
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Anna Krulatz
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Conference Proceedings. ICT for Language Learning. 7th Conference Edition.
ICT for Language Learning, Pixel. 2014,
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1