Cristin-resultat-ID: 1376556
Sist endret: 30. august 2016, 10:46
Resultat
Fagbok
2016

Positive lærer-elev-relasjoner. En fortelling fra klasserommet.

Bidragsytere:
  • Torill Moen

Utgiver/serie

Utgiver

Gyldendal Akademisk
NVI-nivå 1

Om resultatet

Fagbok
Publiseringsår: 2016
Antall sider: 129
ISBN: 978820549382-7

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Positive lærer-elev-relasjoner. En fortelling fra klasserommet.

Bidragsytere

Torill Moen

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Humor i samtalen om tallet 18.

Buseth, Lena. 2016, Gyldendal Akademisk. NTNUFaglig kapittel

Lærer-elevrelasjonen.

Moen, Torill. 2016, Gyldendal Akademisk. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

sosiokulturell teori - et fundament for å forstå lærer-elev-relasjonen.

Moen, Torill. 2016, Gyldendal Akademisk. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Intersubjektivitet i samtalen om tallet 18.

Moen, Torill. 2016, Gyldendal Akademisk. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Det usynlige blir synlig.

Moen, Torill. 2016, Gyldendal Akademisk. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 8 | Neste | Siste »