Cristin-resultat-ID: 1379774
Sist endret: 10. september 2016, 03:02
NVI-rapporteringsår: 2016
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2016

Å lære teori; en studie av lærerstudenters læringspraksiser

Bidragsytere:
  • Ela Sjølie

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2016
Sider: 45 - 58
ISBN:
  • 9788245017816

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Å lære teori; en studie av lærerstudenters læringspraksiser

Bidragsytere

Ela Sjølie

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Veiledningspraksiser i bevegelse. Skole, utdanning og kulturliv.

Østern, Anna-Lena; Engvik, Gunnar. 2016, Fagbokforlaget. NTNUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1