Cristin-resultat-ID: 1380849
Sist endret: 31. mai 2017, 09:02
NVI-rapporteringsår: 2016
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2016

ICT, the pedagogical discourse, and knowledge problems. what kind of knowledge should students have access to in school?

Bidragsytere:
  • Erik Bratland

Bok

Knowledge, ict and education : a variety of perspectives
ISBN:
  • 9788380193192

Utgiver

Wydawnictwu Adam Marszalek
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2016
Sider: 133 - 150
ISBN:
  • 9788380193192

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Sykepleie
- Fagområde: Medisin og helsefag

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

ICT, the pedagogical discourse, and knowledge problems. what kind of knowledge should students have access to in school?

Bidragsytere

Erik Bratland

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Knowledge, ict and education : a variety of perspectives.

Gumienik, Szymon. 2016, Wydawnictwu Adam Marszalek. Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1