Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1380849
Sist endret:
31. mai 2017, 09:02
NVI-rapporteringsår:
2016
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2016
ICT, the pedagogical discourse, and knowledge problems. what kind of knowledge should students have access to in school?
Erik Bratland
Bok
Bok
Knowledge, ict and education : a variety of perspectives
ISBN:
9788380193192
Utgiver
Wydawnictwu Adam Marszalek
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2016
Sider: 133 - 150
ISBN:
9788380193192
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9788380193192
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Sykepleie
- Fagområde: Medisin og helsefag
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
ICT, the pedagogical discourse, and knowledge problems. what kind of knowledge should students have access to in school?
Bidragsytere
Bidragsytere
Erik Bratland
Forfatter
ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Knowledge, ict and education : a variety of perspectives.
Gumienik, Szymon. 2016, Wydawnictwu Adam Marszalek.
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1