Cristin-resultat-ID: 1386446
Sist endret: 27. september 2016, 14:45
Resultat
Vitenskapelig foredrag
2016

TasS Project (teachers as students): Lesson study in Initial Teacher education in Norway, a time-lagged experiment from field practice

Bidragsytere:
  • Deborah Lynn Sorton Larssen
  • Nina Helgevold
  • Gro Næsheim-Bjørkvik
  • Raymond Bjuland
  • Reidar Mosvold
  • Janne Fauskanger
  • mfl.

Presentasjon

Navn på arrangementet: Bringing Teacher Education Forward
Sted: Oslo
Dato fra: 6. juni 2016
Dato til: 8. juni 2016

Arrangør:

Arrangørnavn: University of Oslo

Om resultatet

Vitenskapelig foredrag
Publiseringsår: 2016

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

TasS Project (teachers as students): Lesson study in Initial Teacher education in Norway, a time-lagged experiment from field practice

Bidragsytere

Deborah Lynn Sorton Larssen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger

Nina Helgevold

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger

Gro Næsheim-Bjørkvik

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger

Raymond Bjuland

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
Aktiv cristin-person

Reidar Mosvold

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
1 - 5 av 8 | Neste | Siste »