Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1386446
Sist endret:
27. september 2016, 14:45
Resultat
Vitenskapelig foredrag
2016
TasS Project (teachers as students): Lesson study in Initial Teacher education in Norway, a time-lagged experiment from field practice
Deborah Lynn Sorton Larssen
Nina Helgevold
Gro Næsheim-Bjørkvik
Raymond Bjuland
Reidar Mosvold
Janne Fauskanger
mfl.
Presentasjon
Presentasjon
Navn på arrangementet: Bringing Teacher Education Forward
Sted: Oslo
Dato fra:
6. juni 2016
Dato til:
8. juni 2016
Arrangør:
Arrangørnavn: University of Oslo
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig foredrag
Publiseringsår: 2016
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
TasS Project (teachers as students): Lesson study in Initial Teacher education in Norway, a time-lagged experiment from field practice
Bidragsytere
Bidragsytere
Deborah Lynn Sorton Larssen
Forfatter
ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
Nina Helgevold
Forfatter
ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
Gro Næsheim-Bjørkvik
Forfatter
ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
Raymond Bjuland
Forfatter
ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
Reidar Mosvold
Forfatter
ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
1
-
5
av
8
|
Neste
|
Siste »