Cristin-resultat-ID: 1386466
Sist endret: 1. februar 2017, 10:34
Resultat
Vitenskapelig foredrag
2016

Lesson study and initial teacher education(ITE): understanding learning and meaningful observation to guide beginning teachers

Bidragsytere:
  • Deborah Lynn Sorton Larssen
  • Wasyl Cajkler
  • Philip Wood
  • Nina Helgevold
  • John Elliot
  • Janne Fauskanger
  • mfl.

Presentasjon

Navn på arrangementet: World association of Lesson study 2016
Sted: Exeter
Dato fra: 3. september 2016
Dato til: 5. september 2016

Arrangør:

Arrangørnavn: University of Exeter

Om resultatet

Vitenskapelig foredrag
Publiseringsår: 2016

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Lesson study and initial teacher education(ITE): understanding learning and meaningful observation to guide beginning teachers

Bidragsytere

Deborah Lynn Sorton Larssen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger

Wasyl Cajkler

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved University of Leicester

Philip Nicholas Wood

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Philip Wood
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved University of Leicester

Nina Helgevold

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger

John Elliot

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved University of East Anglia
1 - 5 av 11 | Neste | Siste »