Cristin-resultat-ID: 1394126
Sist endret: 24. oktober 2016, 15:31
Resultat
Vitenskapelig foredrag
2016

A classroom study of young pupils’ work with mixed numbers

Bidragsytere:
  • Siri-Malén Høynes
  • Pernille Friis og
  • Heidi Dahl

Presentasjon

Navn på arrangementet: ECER
Dato fra: 23. august 2016
Dato til: 26. august 2016

Om resultatet

Vitenskapelig foredrag
Publiseringsår: 2016

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

A classroom study of young pupils’ work with mixed numbers

Bidragsytere

Siri-Malen Høynes

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Siri-Malén Høynes
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Pernille Friis

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Heidi Dahl

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 3 av 3