Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1394126
Sist endret:
24. oktober 2016, 15:31
Resultat
Vitenskapelig foredrag
2016
A classroom study of young pupils’ work with mixed numbers
Siri-Malén Høynes
Pernille Friis
og
Heidi Dahl
Presentasjon
Presentasjon
Navn på arrangementet: ECER
Dato fra:
23. august 2016
Dato til:
26. august 2016
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig foredrag
Publiseringsår: 2016
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
A classroom study of young pupils’ work with mixed numbers
Bidragsytere
Bidragsytere
Siri-Malen Høynes
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Siri-Malén Høynes
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Pernille Friis
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Heidi Dahl
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
3
av
3