Cristin-resultat-ID: 1406635
Sist endret: 30. november 2016, 15:20
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2016

How can South African Science Teachers integrate Indigenous Knowledges into their teaching? A lesson learnt from Eastern Cape Teachers who did it - and a Call for Action for Teacher Educators

Bidragsytere:
  • Maren Seehawer

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2016
Sider: 64 - 70
ISBN:
  • 978-0-620-73340-3

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

How can South African Science Teachers integrate Indigenous Knowledges into their teaching? A lesson learnt from Eastern Cape Teachers who did it - and a Call for Action for Teacher Educators

Bidragsytere

Maren Seehawer

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for internasjonale studier og tolkeutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

1 - 1 av 1