Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1406635
Sist endret:
30. november 2016, 15:20
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2016
How can South African Science Teachers integrate Indigenous Knowledges into their teaching? A lesson learnt from Eastern Cape Teachers who did it - and a Call for Action for Teacher Educators
Maren Seehawer
Bok
Bok
Promoting IKS for Continental Cooperation and socioeconomic Development. Proceedings of the 2nd International Conference of the African Association for the Study of Indigenous Knowledge Systems AASIKS
ISBN:
978-0-620-73340-3
Utgiver
African Association for the Study of Indigenous Knowledges Systems
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2016
Sider: 64 - 70
ISBN:
978-0-620-73340-3
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-0-620-73340-3
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
How can South African Science Teachers integrate Indigenous Knowledges into their teaching? A lesson learnt from Eastern Cape Teachers who did it - and a Call for Action for Teacher Educators
Bidragsytere
Bidragsytere
Maren Seehawer
Forfatter
ved Institutt for internasjonale studier og tolkeutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Promoting IKS for Continental Cooperation and socioeconomic Development. Proceedings of the 2nd International Conference of the African Association for the Study of Indigenous Knowledge Systems AASIKS.
Otulaja, Femi; Lagenhoven, Keith Roy. 2016, UOWCVW, UOTWJ
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1