Cristin-resultat-ID: 1413301
Sist endret: 15. februar 2017, 14:55
NVI-rapporteringsår: 2016
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2016

Dialog og demokratisering - Overveielser omkring læreres rolle i dialoger som omhandler kontroversielle politiske og religiøse spørsmål

Bidragsytere:
  • Janicke Heldal Stray og
  • Emil Sætra

Tidsskrift

Nordic Studies in Education
ISSN 1891-5914
e-ISSN 1891-5949
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2016
Publisert online: 2016
Trykket: 2016
Volum: 36
Hefte: 4
Sider: 279 - 294
Open Access

Importkilder

Norart-ID: 1700606590

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Dialog og demokratisering - Overveielser omkring læreres rolle i dialoger som omhandler kontroversielle politiske og religiøse spørsmål

Bidragsytere

Janicke Heldal

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Janicke Heldal Stray
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved MF vitenskapelig høyskole for teologi, religion og samfunn

Emil Sætra

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved MF vitenskapelig høyskole for teologi, religion og samfunn
1 - 2 av 2