Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1413301
Sist endret:
15. februar 2017, 14:55
NVI-rapporteringsår:
2016
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2016
Dialog og demokratisering - Overveielser omkring læreres rolle i dialoger som omhandler kontroversielle politiske og religiøse spørsmål
Janicke Heldal Stray
og
Emil Sætra
Tidsskrift
Tidsskrift
Nordic Studies in Education
ISSN 1891-5914
e-ISSN 1891-5949
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2016
Publisert online: 2016
Trykket: 2016
Volum: 36
Hefte: 4
Sider: 279 - 294
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.18261/issn.1891-5949-2016-04-04
Importkilder
Importkilder
Norart-ID: 1700606590
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Dialog og demokratisering - Overveielser omkring læreres rolle i dialoger som omhandler kontroversielle politiske og religiøse spørsmål
Bidragsytere
Bidragsytere
Janicke Heldal
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Janicke Heldal Stray
Forfatter
ved MF vitenskapelig høyskole for teologi, religion og samfunn
Emil Sætra
Forfatter
ved MF vitenskapelig høyskole for teologi, religion og samfunn
1
-
2
av
2