Cristin-resultat-ID: 1413323
Sist endret: 16. desember 2016, 03:03
NVI-rapporteringsår: 2016
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2016

Hvordan kan evne til refleksjon og dømmekraft utvikles gjennom dialogisk undervisning?

Bidragsytere:
  • Janicke Heldal Stray og
  • Emil Sætra

Tidsskrift

Utbildning och Demokrati
ISSN 1102-6472
e-ISSN 2001-7316
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2016
Publisert online: 2016
Trykket: 2016
Volum: 25
Hefte: 2
Sider: 7 - 24
Open Access

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Hvordan kan evne til refleksjon og dømmekraft utvikles gjennom dialogisk undervisning?

Bidragsytere

Janicke Heldal

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Janicke Heldal Stray
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved MF vitenskapelig høyskole for teologi, religion og samfunn

Emil Sætra

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved MF vitenskapelig høyskole for teologi, religion og samfunn
1 - 2 av 2