Cristin-resultat-ID: 1417644
Sist endret: 28. desember 2016, 03:03
NVI-rapporteringsår: 2016
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2016

Vurdering er læringsledelse i fag.

Bidragsytere:
  • Lise Vikan Sandvik

Bok

Vurderingskompetanse i skolen. Praksis, læring og utvikling.
ISBN:
  • 9788215025889

Utgiver

Universitetsforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2016
Sider: 59 - 76
ISBN:
  • 9788215025889

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Vurdering er læringsledelse i fag.

Bidragsytere

Lise Vikan Sandvik

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Vurderingskompetanse i skolen. Praksis, læring og utvikling.

Fjørtoft, Henning; Sandvik, Lise Vikan. 2016, Universitetsforlaget. NTNUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1