Cristin-resultat-ID: 1438202
Sist endret: 26. januar 2017, 12:02
Resultat
Vitenskapelig foredrag
2017

Investigating communicative patterns in a Malawian mathematics classroom: A teacher's use of semiotic resources

Bidragsytere:
  • Ellinor Langåker og
  • Raymond Bjuland

Presentasjon

Navn på arrangementet: 25th annual conference of the Southern African Association for Research in Mathematics, Science and Technology Education (SAARMSTE)
Sted: Bloemfontein, Free State
Dato fra: 17. januar 2017
Dato til: 20. januar 2017

Om resultatet

Vitenskapelig foredrag
Publiseringsår: 2017

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Investigating communicative patterns in a Malawian mathematics classroom: A teacher's use of semiotic resources

Bidragsytere

Ellinor Langåker

  • Tilknyttet:
    Forfatter

Raymond Bjuland

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
1 - 2 av 2