Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1439542
Sist endret:
31. januar 2017, 12:33
NVI-rapporteringsår:
2016
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2016
Transformative Learning in Architectural Education: Re-Thinking Architecture and the Education of Architecture
Leif Martin Hokstad
Gro Rødne
Bjørn Otto Braaten
Steffen Wellinger
og
Carl Fredrik Lutken Shetelig
Bok
Bok
Threshold Concepts in Practice
ISBN:
9789463005111
Utgiver
Brill|Sense
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2016
Sider: 321 - 334
ISBN:
9789463005111
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9789463005111
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Transformative Learning in Architectural Education: Re-Thinking Architecture and the Education of Architecture
Bidragsytere
Bidragsytere
Leif Martin Hokstad
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Gro Rødne
Forfatter
ved Institutt for arkitektur og teknologi ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Bjørn Otto Braaten
Forfatter
ved Institutt for arkitektur og planlegging ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Steffen Wellinger
Forfatter
ved Institutt for arkitektur og planlegging ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Carl Fredrik Lutken Shetelig
Forfatter
ved AD fakultetsadministrasjon ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
5
av
5
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Threshold Concepts in Practice.
Land, Ray; Meyer, Jan H F; Flanagan, Michael T. 2016, Brill|Sense. UoD, UQ, UCL
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1