Cristin-resultat-ID: 1439542
Sist endret: 31. januar 2017, 12:33
NVI-rapporteringsår: 2016
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2016

Transformative Learning in Architectural Education: Re-Thinking Architecture and the Education of Architecture

Bidragsytere:
  • Leif Martin Hokstad
  • Gro Rødne
  • Bjørn Otto Braaten
  • Steffen Wellinger og
  • Carl Fredrik Lutken Shetelig

Bok

Threshold Concepts in Practice
ISBN:
  • 9789463005111

Utgiver

Brill|Sense
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2016
Sider: 321 - 334
ISBN:
  • 9789463005111

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Transformative Learning in Architectural Education: Re-Thinking Architecture and the Education of Architecture

Bidragsytere

Leif Martin Hokstad

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Gro Rødne

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for arkitektur og teknologi ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Bjørn Otto Braaten

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for arkitektur og planlegging ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Steffen Wellinger

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for arkitektur og planlegging ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Carl Fredrik Lutken Shetelig

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved AD fakultetsadministrasjon ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 5 av 5

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Threshold Concepts in Practice.

Land, Ray; Meyer, Jan H F; Flanagan, Michael T. 2016, Brill|Sense. UoD, UQ, UCLVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1