Cristin-resultat-ID: 1458111
Sist endret: 14. mars 2017, 10:33
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2017

Mangfold gjennom anerkjennelse og inkludering i skolen

Bidragsytere:
  • Anne Carine Bonnevie Lund

Utgiver/serie

Utgiver

Gyldendal Akademisk
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2017
Antall sider: 250
ISBN: 9788205493926

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Mangfold gjennom anerkjennelse og inkludering i skolen

Bidragsytere

Anne Carine Bonnevie Lund

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Utfordringer og muligheter ved mangfold og inkludering.

Hauge, Kåre; Svartaas, Gun. 2017, Gyldendal Akademisk. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Lingvistiske og sosiale fordeler av flerspråklighet - Fra forskning til pedagogisk praksis innenfor engelskfaget.

Krulatz, Anna; Torgersen, Eivind Nessa. 2017, Gyldendal Akademisk. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Nyankomne elever og kroppsøvingsfaget.

Elnan, Ingrid; Kristensen, Geir Olav; Østerlie, Ove. 2017, Gyldendal Akademisk. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Språkopplæring for minoritetsspråklige elever. Hva krever det av læreren?

Nygård, Mari. 2017, Gyldendal Akademisk. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Mangfold i skolen. En ressurs?

Lund, Anne Carine Bonnevie. 2017, Gyldendal Akademisk. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 13 | Neste | Siste »