Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1458111
Sist endret:
14. mars 2017, 10:33
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2017
Mangfold gjennom anerkjennelse og inkludering i skolen
Anne Carine Bonnevie Lund
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Gyldendal Akademisk
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2017
Antall sider: 250
ISBN: 9788205493926
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9788205493926
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk
Tittel
Mangfold gjennom anerkjennelse og inkludering i skolen
Bidragsytere
Bidragsytere
Anne Carine Bonnevie Lund
Redaktør
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
1
av
1
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
Utfordringer og muligheter ved mangfold og inkludering.
Hauge, Kåre; Svartaas, Gun. 2017, Gyldendal Akademisk. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Lingvistiske og sosiale fordeler av flerspråklighet - Fra forskning til pedagogisk praksis innenfor engelskfaget.
Krulatz, Anna; Torgersen, Eivind Nessa. 2017, Gyldendal Akademisk. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Nyankomne elever og kroppsøvingsfaget.
Elnan, Ingrid; Kristensen, Geir Olav; Østerlie, Ove. 2017, Gyldendal Akademisk. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Språkopplæring for minoritetsspråklige elever. Hva krever det av læreren?
Nygård, Mari. 2017, Gyldendal Akademisk. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Mangfold i skolen. En ressurs?
Lund, Anne Carine Bonnevie. 2017, Gyldendal Akademisk. NTNU
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
5
av
13
|
Neste
|
Siste »