Cristin-resultat-ID: 1463939
Sist endret: 8. januar 2018, 13:07
NVI-rapporteringsår: 2017
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2017

Practices of Remembering: Organizing Math Activities in a First Grade Classroom

Bidragsytere:
  • Helen Melander og
  • Pål Aarsand

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2017
Sider: 175 - 200
ISBN:
  • 978-1681236193

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Practices of Remembering: Organizing Math Activities in a First Grade Classroom

Bidragsytere

Helen Melander

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Uppsala universitet

Pål André Aarsand

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Pål Aarsand
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Memory Practices and Learning: Interactional, Institutional and Sociocultural Perspectives.

Makitalo, Åsa; Linell, Per; Säljö, Roger. 2017, Information Age Publishing. Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1