Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1463939
Sist endret:
8. januar 2018, 13:07
NVI-rapporteringsår:
2017
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2017
Practices of Remembering: Organizing Math Activities in a First Grade Classroom
Helen Melander
og
Pål Aarsand
Bok
Bok
Memory Practices and Learning: Interactional, Institutional and Sociocultural Perspectives
ISBN:
978-1681236193
Utgiver
Information Age Publishing
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2017
Sider: 175 - 200
ISBN:
978-1681236193
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-1681236193
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Practices of Remembering: Organizing Math Activities in a First Grade Classroom
Bidragsytere
Bidragsytere
Helen Melander
Forfatter
ved Uppsala universitet
Pål André Aarsand
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Pål Aarsand
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Memory Practices and Learning: Interactional, Institutional and Sociocultural Perspectives.
Makitalo, Åsa; Linell, Per; Säljö, Roger. 2017, Information Age Publishing.
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1