Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1466257
Sist endret:
24. april 2017, 14:55
Resultat
Poster
2017
Self-regulation, classroom adjustment, and student teacher relationships during transition to school in Norway
Ingunn Størksen
og
Ragnhild Lenes
Presentasjon
Presentasjon
Navn på arrangementet: SRCD Society for Research in Child Development Biennial meeting 2017
Sted: Austin, Texas
Dato fra:
6. april 2017
Dato til:
8. april 2017
Arrangør:
Arrangørnavn: Society for Research in Child Development
Om resultatet
Om resultatet
Poster
Publiseringsår: 2017
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Self-regulation, classroom adjustment, and student teacher relationships during transition to school in Norway
Bidragsytere
Bidragsytere
Ingunn Størksen
Forfatter
ved Avdeling Stavanger ved Universitetet i Stavanger
Ragnhild Lenes
Forfatter
1
-
2
av
2