Cristin-resultat-ID: 1475785
Sist endret: 13. juni 2017, 15:32
Resultat
Faglig kapittel
2014

Kartlegging og undervisning i et dynamisk perspektiv

Bidragsytere:
  • Ketil Johnsen og
  • Svein Aastrup

Bok

QED 1-7: Matematikk for grunnskolelærerutdanningen: Bind 2
ISBN:
  • 978-82-02-42092-5

Utgiver

Cappelen Damm Akademisk
NVI-nivå 1

Om resultatet

Faglig kapittel
Publiseringsår: 2014
Sider: 757 - 812
ISBN:
  • 978-82-02-42092-5

Klassifisering

Emneord

Spesialundervisning • Matematikkvansker

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Kartlegging og undervisning i et dynamisk perspektiv

Bidragsytere

Ketil Johnsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Svein Aastrup

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Statped
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

QED 1-7: Matematikk for grunnskolelærerutdanningen: Bind 2.

Gustavsen, Trond Stølen; Hinna, Kristin Ran Choi; Borge, Inger Christin; Andersen, Peer Sverre. 2014, Cappelen Damm Akademisk. USN, UIO, HVLLærebok
1 - 1 av 1