Cristin-resultat-ID: 1477447
Sist endret: 22. november 2017, 10:39
NVI-rapporteringsår: 2017
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2017

Enrolment of first-year students in knowledge domains: Unpacking transformative practices in three introductory courses

Bidragsytere:
  • Crina I. Damsa
  • Monika Nerland og
  • Karen Jensen

Bok

Higher Education Transitions: Theory and Research
ISBN:
  • 978-1138670884

Utgiver

Routledge
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2017
ISBN:
  • 978-1138670884

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Enrolment of first-year students in knowledge domains: Unpacking transformative practices in three introductory courses

Bidragsytere

Crina Damsa

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Crina I. Damsa
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Monika Bærøe Nerland

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Monika Nerland
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Karen Ida Jensen

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Karen Jensen
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
1 - 3 av 3

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Higher Education Transitions: Theory and Research.

Kyndt, Eva; Donche, Vincent; Trigwell, Keith; Lindblom-Ylänne, Sari. 2017, Routledge. KULVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1