Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1477447
Sist endret:
22. november 2017, 10:39
NVI-rapporteringsår:
2017
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2017
Enrolment of first-year students in knowledge domains: Unpacking transformative practices in three introductory courses
Crina I. Damsa
Monika Nerland
og
Karen Jensen
Bok
Bok
Higher Education Transitions: Theory and Research
ISBN:
978-1138670884
Utgiver
Routledge
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2017
ISBN:
978-1138670884
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.4324/9781315617367-20
ORIA
Søk i ORIA med 978-1138670884
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Enrolment of first-year students in knowledge domains: Unpacking transformative practices in three introductory courses
Bidragsytere
Bidragsytere
Crina Damsa
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Crina I. Damsa
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Monika Bærøe Nerland
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Monika Nerland
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Karen Ida Jensen
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Karen Jensen
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
1
-
3
av
3
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Higher Education Transitions: Theory and Research.
Kyndt, Eva; Donche, Vincent; Trigwell, Keith; Lindblom-Ylänne, Sari. 2017, Routledge. KUL
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1