Cristin-resultat-ID: 1508081
Sist endret: 28. oktober 2017, 15:47
NVI-rapporteringsår: 2017
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2017

Å se og bli sett. Ny giv for gråsoneelevene?

Bidragsytere:
  • Wenche Rønning

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2017
Sider: 65 - 85
ISBN:
  • 978-82-05-49388-9

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Å se og bli sett. Ny giv for gråsoneelevene?

Bidragsytere

Wenche Rønning

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Pedagogikk, trender og politikk i klasserommet. Empiriske og teoretiske studier av pedagogisk praksis.

Hannås, Bjørg Mari. 2017, Gyldendal Akademisk. NORDVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1