Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1508081
Sist endret:
28. oktober 2017, 15:47
NVI-rapporteringsår:
2017
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2017
Å se og bli sett. Ny giv for gråsoneelevene?
Wenche Rønning
Bok
Bok
Pedagogikk, trender og politikk i klasserommet. Empiriske og teoretiske studier av pedagogisk praksis
ISBN:
978-82-05-49388-9
Utgiver
Gyldendal Akademisk
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2017
Sider: 65 - 85
ISBN:
978-82-05-49388-9
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-82-05-49388-9
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk
Tittel
Å se og bli sett. Ny giv for gråsoneelevene?
Bidragsytere
Bidragsytere
Wenche Rønning
Forfatter
ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Pedagogikk, trender og politikk i klasserommet. Empiriske og teoretiske studier av pedagogisk praksis.
Hannås, Bjørg Mari. 2017, Gyldendal Akademisk. NORD
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1