Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1508914
Sist endret:
1. november 2017, 04:16
NVI-rapporteringsår:
2017
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2017
Demonstrative reference in the writing of young EFL Norwegian learners
Monika Bader
og
Sarah Hoem Iversen
Bok
Bok
Language, Learners and Levels: Progression and Variation.
ISBN:
978-2-87558-595-0
Utgiver
Presses universitaires de Louvain
NVI-nivå 0
Finn i kanalregisteret
Serie
Corpora and Language in Use
ISSN 2034-6417
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2017
Volum: Proceedings
Hefte: 3
Sider: 181 - 202
ISBN:
978-2-87558-595-0
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-2-87558-595-0
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Lingvistikk
- Fagområde: Humaniora
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Demonstrative reference in the writing of young EFL Norwegian learners
Bidragsytere
Bidragsytere
Monika Bader
Forfatter
ved Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking ved Høgskulen på Vestlandet
Sarah Hoem Iversen
Forfatter
ved Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking ved Høgskulen på Vestlandet
1
-
2
av
2
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Corpus-based research on young learner writing
Sarah Hoem Iversen + 2 deltakere
Høgskulen på Vestlandet
1 resultat
Avsluttet prosjekt
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Language, Learners and Levels: Progression and Variation.
de Haan, Pieter; De Vries, Rina; Van Vuuren, Sanne. 2017, Presses universitaires de Louvain. NEDERLAND
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1