Cristin-resultat-ID: 1512561
Sist endret: 18. januar 2018, 12:34
NVI-rapporteringsår: 2017
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2017

Investigating communicative patterns in a Malawian classroom: A teacher's use of semiotic resources

Bidragsytere:
  • Ellinor Bollete Langåker og
  • Raymond Bjuland

Bok

Book of long papers: 25th Annual Meeting of the Southern African Association of Research in Mathematics, Science & Technology Education (SAARMSTE)
ISBN:
  • 978-0-9922269-4-7

Utgiver

The Southern African Association for Research in Mathematics, Science and Technology
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2017
Sider: 88 - 102
ISBN:
  • 978-0-9922269-4-7

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Matematikk
- Fagområde: Realfag og teknologi

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Investigating communicative patterns in a Malawian classroom: A teacher's use of semiotic resources

Bidragsytere

Ellinor Bollete Langåker

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Diverse norske bedrifter og organisasjoner

Raymond Bjuland

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Book of long papers: 25th Annual Meeting of the Southern African Association of Research in Mathematics, Science & Technology Education (SAARMSTE).

Mhlolo, Mike; Matoti, Sheila; Fredericks, B.. 2017, The Southern African Association for Research in Mathematics, Science and Technology. Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1