Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1512561
Sist endret:
18. januar 2018, 12:34
NVI-rapporteringsår:
2017
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2017
Investigating communicative patterns in a Malawian classroom: A teacher's use of semiotic resources
Ellinor Bollete Langåker
og
Raymond Bjuland
Bok
Bok
Book of long papers: 25th Annual Meeting of the Southern African Association of Research in Mathematics, Science & Technology Education (SAARMSTE)
ISBN:
978-0-9922269-4-7
Utgiver
The Southern African Association for Research in Mathematics, Science and Technology
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2017
Sider: 88 - 102
ISBN:
978-0-9922269-4-7
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-0-9922269-4-7
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Matematikk
- Fagområde: Realfag og teknologi
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Investigating communicative patterns in a Malawian classroom: A teacher's use of semiotic resources
Bidragsytere
Bidragsytere
Ellinor Bollete Langåker
Forfatter
ved Diverse norske bedrifter og organisasjoner
Raymond Bjuland
Forfatter
ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Book of long papers: 25th Annual Meeting of the Southern African Association of Research in Mathematics, Science & Technology Education (SAARMSTE).
Mhlolo, Mike; Matoti, Sheila; Fredericks, B.. 2017, The Southern African Association for Research in Mathematics, Science and Technology.
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1