Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1515876
Sist endret:
15. februar 2018, 15:46
NVI-rapporteringsår:
2017
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2017
How Finnish and Swedish learners’ academic self-control relates to time spent online in class, perceptions of educator qualities, and school appreciation: A cross-sectional comparison
Thomas Arnesen
Eyvind Elstad
og
Knut-Andreas Christophersen
Tidsskrift
Tidsskrift
Education Sciences
ISSN 2227-7102
e-ISSN 2227-7102
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2017
Volum: 7
Hefte: 3
Sider: 1 - 12
Artikkelnummer: 68
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.3390/educsci7030068
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/10852/59593
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85088685450
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
How Finnish and Swedish learners’ academic self-control relates to time spent online in class, perceptions of educator qualities, and school appreciation: A cross-sectional comparison
Bidragsytere
Bidragsytere
Thomas Arnesen
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag ved Høgskulen på Vestlandet
Eyvind Elstad
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Knut-Andreas Abben Christophersen
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Knut-Andreas Christophersen
Forfatter
ved Institutt for Statsvitenskap ved Universitetet i Oslo
1
-
3
av
3