Cristin-resultat-ID: 1515876
Sist endret: 15. februar 2018, 15:46
NVI-rapporteringsår: 2017
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2017

How Finnish and Swedish learners’ academic self-control relates to time spent online in class, perceptions of educator qualities, and school appreciation: A cross-sectional comparison

Bidragsytere:
  • Thomas Arnesen
  • Eyvind Elstad og
  • Knut-Andreas Christophersen

Tidsskrift

Education Sciences
ISSN 2227-7102
e-ISSN 2227-7102
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2017
Volum: 7
Hefte: 3
Sider: 1 - 12
Artikkelnummer: 68
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85088685450

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

How Finnish and Swedish learners’ academic self-control relates to time spent online in class, perceptions of educator qualities, and school appreciation: A cross-sectional comparison

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Thomas Arnesen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag ved Høgskulen på Vestlandet
Aktiv cristin-person

Eyvind Elstad

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Knut-Andreas Abben Christophersen

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Knut-Andreas Christophersen
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for Statsvitenskap ved Universitetet i Oslo
1 - 3 av 3