Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1515889
Sist endret:
22. november 2017, 03:08
NVI-rapporteringsår:
2017
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2017
Perceptions of digital competency among student teachers: contributing to the development of student teachers’ instructional self-efficacy in technology-rich classrooms
Eyvind Elstad
og
Knut-Andreas Christophersen
Tidsskrift
Tidsskrift
Education Sciences
ISSN 2227-7102
e-ISSN 2227-7102
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2017
Volum: 7
Hefte: 1
Artikkelnummer: 27
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.3390/educsci7010027
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/10852/59595
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85037631518
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Perceptions of digital competency among student teachers: contributing to the development of student teachers’ instructional self-efficacy in technology-rich classrooms
Bidragsytere
Bidragsytere
Eyvind Elstad
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Knut-Andreas Abben Christophersen
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Knut-Andreas Christophersen
Forfatter
ved Institutt for Statsvitenskap ved Universitetet i Oslo
1
-
2
av
2