Cristin-resultat-ID: 1515889
Sist endret: 22. november 2017, 03:08
NVI-rapporteringsår: 2017
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2017

Perceptions of digital competency among student teachers: contributing to the development of student teachers’ instructional self-efficacy in technology-rich classrooms

Bidragsytere:
  • Eyvind Elstad og
  • Knut-Andreas Christophersen

Tidsskrift

Education Sciences
ISSN 2227-7102
e-ISSN 2227-7102
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2017
Volum: 7
Hefte: 1
Artikkelnummer: 27
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85037631518

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Perceptions of digital competency among student teachers: contributing to the development of student teachers’ instructional self-efficacy in technology-rich classrooms

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Eyvind Elstad

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Knut-Andreas Abben Christophersen

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Knut-Andreas Christophersen
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for Statsvitenskap ved Universitetet i Oslo
1 - 2 av 2