Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1515893
Sist endret:
2. januar 2018, 11:15
NVI-rapporteringsår:
2017
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2017
Teachers’ self-efficacy at maintaining order and discipline in technology-rich classrooms with relation to strain factors
Eyvind Elstad
og
Knut-Andreas Christophersen
Tidsskrift
Tidsskrift
International Journal of Learning, Teaching and Educational Research (ILJTER)
ISSN 1694-2493
e-ISSN 1694-2116
NVI-nivå 0
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2017
Volum: 16
Hefte: 1
Sider: 103 - 119
Open Access
Lenker
Lenker
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/10852/59596
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Teachers’ self-efficacy at maintaining order and discipline in technology-rich classrooms with relation to strain factors
Bidragsytere
Bidragsytere
Eyvind Elstad
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Knut-Andreas Abben Christophersen
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Knut-Andreas Christophersen
Forfatter
ved Institutt for Statsvitenskap ved Universitetet i Oslo
1
-
2
av
2