Cristin-resultat-ID: 1515893
Sist endret: 2. januar 2018, 11:15
NVI-rapporteringsår: 2017
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2017

Teachers’ self-efficacy at maintaining order and discipline in technology-rich classrooms with relation to strain factors

Bidragsytere:
  • Eyvind Elstad og
  • Knut-Andreas Christophersen

Tidsskrift

International Journal of Learning, Teaching and Educational Research (ILJTER)
ISSN 1694-2493
e-ISSN 1694-2116
NVI-nivå 0

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2017
Volum: 16
Hefte: 1
Sider: 103 - 119
Open Access

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Teachers’ self-efficacy at maintaining order and discipline in technology-rich classrooms with relation to strain factors

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Eyvind Elstad

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Knut-Andreas Abben Christophersen

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Knut-Andreas Christophersen
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for Statsvitenskap ved Universitetet i Oslo
1 - 2 av 2