Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1528265
Sist endret:
1. november 2019, 07:42
NVI-rapporteringsår:
2017
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2017
Representing to learn in science education: Theoretical framework and analytical approaches
Erik Knain
Tobias Fredlund
Anniken Larsen Furberg
Ketil Mathiassen
Kari Beate Remmen
og
Marianne Ødegaard
Tidsskrift
Tidsskrift
Acta Didactica Norge
ISSN 1504-9922
e-ISSN 1504-9922
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2017
Volum: 11
Hefte: 3
Sider: 22
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.5617/adno.4722
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/10852/59500
Importkilder
Importkilder
Norart-ID: 1700618059
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Representing to learn in science education: Theoretical framework and analytical approaches
Bidragsytere
Bidragsytere
Erik Knain
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Tobias Fredlund
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Anniken Furberg
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Anniken Larsen Furberg
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Ketil Mathiassen
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Kari Beate Remmen
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
1
-
5
av
6
|
Neste
|
Siste »