Cristin-resultat-ID: 1528265
Sist endret: 1. november 2019, 07:42
NVI-rapporteringsår: 2017
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2017

Representing to learn in science education: Theoretical framework and analytical approaches

Bidragsytere:
  • Erik Knain
  • Tobias Fredlund
  • Anniken Larsen Furberg
  • Ketil Mathiassen
  • Kari Beate Remmen og
  • Marianne Ødegaard

Tidsskrift

Acta Didactica Norge
ISSN 1504-9922
e-ISSN 1504-9922
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2017
Volum: 11
Hefte: 3
Sider: 22
Open Access

Importkilder

Norart-ID: 1700618059

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Representing to learn in science education: Theoretical framework and analytical approaches

Bidragsytere

Erik Knain

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo

Tobias Fredlund

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Anniken Furberg

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Anniken Larsen Furberg
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Ketil Mathiassen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo

Kari Beate Remmen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
1 - 5 av 6 | Neste | Siste »