Cristin-resultat-ID: 1528370
Sist endret: 18. desember 2017, 09:21
NVI-rapporteringsår: 2017
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2017

Teaching for democracy: Transformative learning theory mediating policy and practice

Bidragsytere:
  • Janicke Heldal Stray og
  • Emil Sætra

Tidsskrift

Nordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikk
ISSN 2387-5739
e-ISSN 2387-5739
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2017
Publisert online: 2017
Volum: 3
Hefte: 1
Sider: 1 - 16
Open Access

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Teaching for democracy: Transformative learning theory mediating policy and practice

Bidragsytere

Janicke Heldal

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Janicke Heldal Stray
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved MF vitenskapelig høyskole for teologi, religion og samfunn

Emil Sætra

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved MF vitenskapelig høyskole for teologi, religion og samfunn
1 - 2 av 2