Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1528370
Sist endret:
18. desember 2017, 09:21
NVI-rapporteringsår:
2017
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2017
Teaching for democracy: Transformative learning theory mediating policy and practice
Janicke Heldal Stray
og
Emil Sætra
Tidsskrift
Tidsskrift
Nordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikk
ISSN 2387-5739
e-ISSN 2387-5739
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2017
Publisert online: 2017
Volum: 3
Hefte: 1
Sider: 1 - 16
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.23865/ntpk.v3.555
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Teaching for democracy: Transformative learning theory mediating policy and practice
Bidragsytere
Bidragsytere
Janicke Heldal
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Janicke Heldal Stray
Forfatter
ved MF vitenskapelig høyskole for teologi, religion og samfunn
Emil Sætra
Forfatter
ved MF vitenskapelig høyskole for teologi, religion og samfunn
1
-
2
av
2