Cristin-resultat-ID: 1530548
Sist endret: 28. januar 2020, 13:32
NVI-rapporteringsår: 2017
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2017

Policy learning in Norwegian school reform: a social network analysis of the 2020 incremental reform

Bidragsytere:
  • Chanwoong Baek
  • Bernadette Hörmann
  • Berit Karseth
  • Oren Pizmony-Levy
  • Kirsten Sivesind og
  • Gita Steiner-Khamsi

Tidsskrift

Nordic Journal of Studies in Educational Policy
ISSN 2002-0317
e-ISSN 2002-0317
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2017
Publisert online: 2017
Trykket: 2018
Volum: 4
Hefte: 1
Sider: 1 - 14
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85055775786

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Policy learning in Norwegian school reform: a social network analysis of the 2020 incremental reform

Bidragsytere

Chanwoong Baek

  • Tilknyttet:
    Forfatter

Bernadette Hörmann

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Berit Karseth

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo

Oren Pizmony-Levy

  • Tilknyttet:
    Forfatter

Kirsten Sivesind

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
1 - 5 av 6 | Neste | Siste »