Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1530548
Sist endret:
28. januar 2020, 13:32
NVI-rapporteringsår:
2017
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2017
Policy learning in Norwegian school reform: a social network analysis of the 2020 incremental reform
Chanwoong Baek
Bernadette Hörmann
Berit Karseth
Oren Pizmony-Levy
Kirsten Sivesind
og
Gita Steiner-Khamsi
Tidsskrift
Tidsskrift
Nordic Journal of Studies in Educational Policy
ISSN 2002-0317
e-ISSN 2002-0317
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2017
Publisert online: 2017
Trykket: 2018
Volum: 4
Hefte: 1
Sider: 1 - 14
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1080/20020317.2017.1412747
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/10852/59756
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85055775786
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Policy learning in Norwegian school reform: a social network analysis of the 2020 incremental reform
Bidragsytere
Bidragsytere
Chanwoong Baek
Forfatter
Bernadette Hörmann
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Berit Karseth
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Oren Pizmony-Levy
Forfatter
Kirsten Sivesind
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
1
-
5
av
6
|
Neste
|
Siste »