Cristin-resultat-ID: 1537914
Sist endret: 8. januar 2018, 14:48
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2018

Restart: Å være digital i skole og utdanning

Bidragsytere:
  • Lisbeth Bergum Johanson og
  • Silje Solheim Karlsen

Utgiver/serie

Utgiver

Universitetsforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2018
Antall sider: 224
ISBN: 9788215028217

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Restart: Å være digital i skole og utdanning

Bidragsytere

Lisbeth Bergum Johanson

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet

Silje Solheim Karlsen

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Lærerutdanning og pedagogikk campus Alta ved UiT Norges arktiske universitet
1 - 2 av 2

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Innledning.

Johanson, Lisbeth Bergum; Karlsen, Silje Solheim. 2018, Universitetsforlaget. UITInnledning

Facebookfortellinger som historiedidaktiske verktøy.

Johanson, Lisbeth Bergum; Pedersen, Helge Christian. 2018, Universitetsforlaget. UITVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Historiske dataspill - en vei inn til historieforståelse.

Johanson, Lisbeth Bergum. 2018, Universitetsforlaget. UITVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

iPad som verktøy i vurdering for læring.

Mikkelsen, Rigmor. 2018, Universitetsforlaget. UITVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Lærerstudenters digitale praksismøte.

Mikkelsen, Rigmor; Rist, Mona V Pettersen. 2018, Universitetsforlaget. UITVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 13 | Neste | Siste »