Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1542497
Sist endret:
4. mai 2018, 13:23
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2018
Vitenskapelighet og kunnskapsforståelse i profesjonene
Hanne Christensen
Olav Eikeland
Ellen Beate Hellne-Halvorsen
og
Inger Marie Lindboe
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Universitetsforlaget
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2018
Antall sider: 324
ISBN: 9788215028644
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9788215028644
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk
Tittel
Vitenskapelighet og kunnskapsforståelse i profesjonene
Bidragsytere
Bidragsytere
Hanne Christensen
Redaktør
ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
Olav Eikeland
Redaktør
ved Institutt for yrkesfaglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
Ellen Beate Hellne-Halvorsen
Redaktør
ved Institutt for yrkesfaglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
Inger Marie Lindboe
Redaktør
ved Institutt for barnehagelærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
1
-
4
av
4
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
Teori, empiri, praksis m.fl. – gamle og nye begreper.
Eikeland, Olav. 2018, Universitetsforlaget. OSLOMET
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Utvidede fagfellesskap og symbiotisk læring.
Eikeland, Olav. 2018, Universitetsforlaget. OSLOMET
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Hva slags vitenskapelighet trenger profesjonsutøvere? Lærerutdanningen som case.
Raaen, Finn Daniel. 2018, Universitetsforlaget. OSLOMET
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Er forskning på egen praksis veien mot bedre resultater i skole og lærerutdanning? Eksemplifisert gjennom faglig ledelse i lærerutdanning som pådriver for resultatforbedring i matematikk .
Bjarnø, Vibeke. 2018, Universitetsforlaget. OSLOMET
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Yrkesdidaktisk aksjonsforskning Yrkesfaglærere som forskere i et prosjekt om relevant yrkesutdanning .
Hiim, Hilde; Stålhane, Jan. 2018, Universitetsforlaget. OSLOMET
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
5
av
12
|
Neste
|
Siste »