Cristin-resultat-ID: 1542497
Sist endret: 4. mai 2018, 13:23
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2018

Vitenskapelighet og kunnskapsforståelse i profesjonene

Bidragsytere:
  • Hanne Christensen
  • Olav Eikeland
  • Ellen Beate Hellne-Halvorsen og
  • Inger Marie Lindboe

Utgiver/serie

Utgiver

Universitetsforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2018
Antall sider: 324
ISBN: 9788215028644

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Vitenskapelighet og kunnskapsforståelse i profesjonene

Bidragsytere

Hanne Christensen

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
Inaktiv cristin-person

Olav Eikeland

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for yrkesfaglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet

Ellen Beate Hellne-Halvorsen

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for yrkesfaglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet

Inger Marie Lindboe

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for barnehagelærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
1 - 4 av 4

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Teori, empiri, praksis m.fl. – gamle og nye begreper.

Eikeland, Olav. 2018, Universitetsforlaget. OSLOMETVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Utvidede fagfellesskap og symbiotisk læring.

Eikeland, Olav. 2018, Universitetsforlaget. OSLOMETVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Hva slags vitenskapelighet trenger profesjonsutøvere? Lærerutdanningen som case.

Raaen, Finn Daniel. 2018, Universitetsforlaget. OSLOMETVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Yrkesdidaktisk aksjonsforskning Yrkesfaglærere som forskere i et prosjekt om relevant yrkesutdanning .

Hiim, Hilde; Stålhane, Jan. 2018, Universitetsforlaget. OSLOMETVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 12 | Neste | Siste »