Cristin-resultat-ID: 1543606
Sist endret: 31. januar 2018, 12:58
NVI-rapporteringsår: 2017
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2017

Investigating potential improvements of mathematics student teachers’ instruction from Lesson Study

Bidragsytere:
  • Reidar Mosvold
  • Raymond Bjuland og
  • Janne Fauskanger

Bok

Proceedings of the Tenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME 10)
ISBN:
  • 978-1-873769-73-7

Utgiver

European Society for Research in Mathematics Education
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2017
Sider: 2956 - 2963
ISBN:
  • 978-1-873769-73-7

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Investigating potential improvements of mathematics student teachers’ instruction from Lesson Study

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Reidar Mosvold

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger

Raymond Bjuland

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger

Janne Fauskanger

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
1 - 3 av 3

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Proceedings of the Tenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME 10).

Dooley, Thérèse; Gueudet, Ghislaine. 2017, European Society for Research in Mathematics Education. UdBO, DCUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1