Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1543609
Sist endret:
31. januar 2018, 12:56
NVI-rapporteringsår:
2017
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2017
Investigating Lesson Study as a practice-based approach to study the development of mathematics teachers’ professional practice
Anita Tyskerud
Janne Fauskanger
Reidar Mosvold
og
Raymond Bjuland
Bok
Bok
Proceedings of the Tenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME 10)
ISBN:
978-1-873769-73-7
Utgiver
European Society for Research in Mathematics Education
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2017
Sider: 3384 - 3391
ISBN:
978-1-873769-73-7
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-1-873769-73-7
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Investigating Lesson Study as a practice-based approach to study the development of mathematics teachers’ professional practice
Bidragsytere
Bidragsytere
Anita Tyskerud
Forfatter
ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
Janne Fauskanger
Forfatter
ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
Reidar Mosvold
Forfatter
ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
Raymond Bjuland
Forfatter
ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
1
-
4
av
4
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Proceedings of the Tenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME 10).
Dooley, Thérèse; Gueudet, Ghislaine. 2017, European Society for Research in Mathematics Education. UdBO, DCU
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1