Cristin-resultat-ID: 1543609
Sist endret: 31. januar 2018, 12:56
NVI-rapporteringsår: 2017
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2017

Investigating Lesson Study as a practice-based approach to study the development of mathematics teachers’ professional practice

Bidragsytere:
  • Anita Tyskerud
  • Janne Fauskanger
  • Reidar Mosvold og
  • Raymond Bjuland

Bok

Proceedings of the Tenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME 10)
ISBN:
  • 978-1-873769-73-7

Utgiver

European Society for Research in Mathematics Education
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2017
Sider: 3384 - 3391
ISBN:
  • 978-1-873769-73-7

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Investigating Lesson Study as a practice-based approach to study the development of mathematics teachers’ professional practice

Bidragsytere

Anita Tyskerud

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger

Janne Fauskanger

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
Aktiv cristin-person

Reidar Mosvold

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger

Raymond Bjuland

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk ved Universitetet i Stavanger
1 - 4 av 4

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Proceedings of the Tenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME 10).

Dooley, Thérèse; Gueudet, Ghislaine. 2017, European Society for Research in Mathematics Education. UdBO, DCUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1