Cristin-resultat-ID: 1544704
Sist endret: 17. februar 2019, 13:53
NVI-rapporteringsår: 2017
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2017

How Sámi teachers development of a teaching unit influences their self-determination

Bidragsytere:
  • Anne Birgitte Fyhn
  • Tamsin Jillian Meaney
  • Kristine Nystad og
  • Ylva Jannok Nutti

Bok

Proceedings of the Tenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME 10)
ISBN:
  • 978-1-873769-73-7

Utgiver

European Society for Research in Mathematics Education
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2017
Sider: 1481 - 1488
ISBN:
  • 978-1-873769-73-7

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

How Sámi teachers development of a teaching unit influences their self-determination

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Anne Birgitte Fyhn

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
Aktiv cristin-person

Tamsin Jillian Meaney

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking ved Høgskulen på Vestlandet

Nystad Kristine

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Kristine Nystad
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Avdeling for samfunnsmedisin og global helse ved Universitetet i Oslo

Ylva Jannok Nutti

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Ylva Jannok Nutti
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Sámi allaskuvla/Sámi University of Applied Sciences
1 - 4 av 4

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Proceedings of the Tenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME 10).

Dooley, Thérèse; Gueudet, Ghislaine. 2017, European Society for Research in Mathematics Education. UdBO, DCUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1