Cristin-resultat-ID: 1545278
Sist endret: 18. januar 2018, 21:03
NVI-rapporteringsår: 2017
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2017

How do prospective teachers imagine mathematical discussions on fraction comparison?

Bidragsytere:
  • Kristin Krogh Arnesen
  • Ole Enge
  • Yvonne Grimeland og
  • Torkel Haugan Hansen

Bok

Proceedings of the Tenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME 10)
ISBN:
  • 978-1-873769-73-7

Utgiver

European Society for Research in Mathematics Education
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2017
Sider: 3240 - 3247
ISBN:
  • 978-1-873769-73-7

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

How do prospective teachers imagine mathematical discussions on fraction comparison?

Bidragsytere

Kristin Krogh Arnesen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Ole Enge

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Yvonne Grimeland

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Torkel Haugan Hansen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 4 av 4

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Proceedings of the Tenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME 10).

Dooley, Thérèse; Gueudet, Ghislaine. 2017, European Society for Research in Mathematics Education. UdBO, DCUVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1