Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1545278
Sist endret:
18. januar 2018, 21:03
NVI-rapporteringsår:
2017
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2017
How do prospective teachers imagine mathematical discussions on fraction comparison?
Kristin Krogh Arnesen
Ole Enge
Yvonne Grimeland
og
Torkel Haugan Hansen
Bok
Bok
Proceedings of the Tenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME 10)
ISBN:
978-1-873769-73-7
Utgiver
European Society for Research in Mathematics Education
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2017
Sider: 3240 - 3247
ISBN:
978-1-873769-73-7
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-1-873769-73-7
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
How do prospective teachers imagine mathematical discussions on fraction comparison?
Bidragsytere
Bidragsytere
Kristin Krogh Arnesen
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Ole Enge
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Yvonne Grimeland
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Torkel Haugan Hansen
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
4
av
4
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Proceedings of the Tenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME 10).
Dooley, Thérèse; Gueudet, Ghislaine. 2017, European Society for Research in Mathematics Education. UdBO, DCU
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1