Cristin-resultat-ID: 1546159
Sist endret: 18. januar 2018, 11:36
Resultat
Vitenskapelig foredrag
2017

Responsive literacy practices in digitalised classrooms.

Bidragsytere:
  • Mari-Ann Igland

Presentasjon

Navn på arrangementet: Writing Research Across Borders. Internasjonal skriveforskningskonferanse, hvert 3. år.
Sted: Pontificia Universidad Javeriana, Bogota
Dato fra: 15. februar 2017
Dato til: 18. februar 2017

Arrangør:

Arrangørnavn: ISAWR (International Society for the Adv. of Wr. Research)

Om resultatet

Vitenskapelig foredrag
Publiseringsår: 2017

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Responsive literacy practices in digitalised classrooms.

Sammendrag

Introductory paper-presentation of the RESPONSE-project at symposium organized and chaired by Mari-Ann Igland. Title of symposium: Functions and use of digital writing: insights from 3 text oriented ethnographical studies. Participants/presenters: Mari-Ann Igland (NTNU), Atle Skaftun (UiS), Elin Strømman (NTNU), Joke Dewilde (UiO)

Bidragsytere

Mari Ann Igland

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Mari-Ann Igland
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1