Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1547272
Sist endret:
19. januar 2018, 10:58
Resultat
Mastergradsoppgave
2017
Digitalisering av norsk dagligvarehandel. En kvalitativ studie av visjonsarbeid, brukerforståelser og dets implikasjoner på innovative prosesser.
Mats Baltscheffslij Simonsen
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
NTNU
Om resultatet
Om resultatet
Mastergradsoppgave
Publiseringsår: 2017
Antall sider: 80
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Tverrfaglig humanistisk forskning
- Fagområde: Humaniora
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk
Tittel
Digitalisering av norsk dagligvarehandel. En kvalitativ studie av visjonsarbeid, brukerforståelser og dets implikasjoner på innovative prosesser.
Bidragsytere
Bidragsytere
Robert Næss
Veileder
ved Institutt for tverrfaglige kulturstudier ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Kristine Ask
Veileder
ved Institutt for tverrfaglige kulturstudier ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Mats Baltscheffslij Simonsen
Forfatter
1
-
3
av
3