Cristin-resultat-ID: 1547272
Sist endret: 19. januar 2018, 10:58
Resultat
Mastergradsoppgave
2017

Digitalisering av norsk dagligvarehandel. En kvalitativ studie av visjonsarbeid, brukerforståelser og dets implikasjoner på innovative prosesser.

Bidragsytere:
  • Mats Baltscheffslij Simonsen

Utgiver/serie

Utgiver

NTNU

Om resultatet

Mastergradsoppgave
Publiseringsår: 2017
Antall sider: 80

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Tverrfaglig humanistisk forskning
- Fagområde: Humaniora

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Digitalisering av norsk dagligvarehandel. En kvalitativ studie av visjonsarbeid, brukerforståelser og dets implikasjoner på innovative prosesser.

Bidragsytere

Robert Næss

  • Tilknyttet:
    Veileder
    ved Institutt for tverrfaglige kulturstudier ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Kristine Ask

  • Tilknyttet:
    Veileder
    ved Institutt for tverrfaglige kulturstudier ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Mats Baltscheffslij Simonsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
1 - 3 av 3