Cristin-resultat-ID: 1549765
Sist endret: 23. januar 2018, 11:14
Resultat
Faglig foredrag
2017

Progressive semantics The English progressive construction in L1 and L2 learner narratives – what do the verb types tell us?

Bidragsytere:
  • Stephanie Hazel Wold

Presentasjon

Navn på arrangementet: Thinking, learning, doing (TDL)
Sted: München
Dato fra: 18. april 2017
Dato til: 21. april 2017

Arrangør:

Arrangørnavn: The University of Munich

Om resultatet

Faglig foredrag
Publiseringsår: 2017

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Progressive semantics The English progressive construction in L1 and L2 learner narratives – what do the verb types tell us?

Bidragsytere

Stephanie Hazel Grønstad Wold

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Stephanie Hazel Wold
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking ved Høgskulen på Vestlandet
1 - 1 av 1