Cristin-resultat-ID: 1554913
Sist endret: 16. januar 2019, 14:32
NVI-rapporteringsår: 2018
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2018

Controversial issues in Religious Education: How Teachers Deal with Terrorism in their Teaching

Bidragsytere:
  • Trine Anker og
  • Marie Lippe, von der

Bok

Researching Religious Education: Classroom Processes and Outcomes
ISBN:
  • 978-3-8309-3719-7

Utgiver

Waxmann Verlag
NVI-nivå 2

Serie

Glaube - Wertebildung - Interreligiosität
ISSN 2195-3023
NVI-nivå 0

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2018
Hefte: 12
Sider: 131 - 143
ISBN:
  • 978-3-8309-3719-7

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Controversial issues in Religious Education: How Teachers Deal with Terrorism in their Teaching

Bidragsytere

Trine Anker

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved MF vitenskapelig høyskole for teologi, religion og samfunn
Aktiv cristin-person

Marie Steine von der Lippe

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Marie Lippe, von der
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for arkeologi, historie, kultur- og religionsvitenskap ved Universitetet i Bergen
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Researching Religious Education: Classroom Processes and Outcomes.

Schweitzer, Friedrich; Boschki, Reinhold. 2018, Waxmann Verlag. ETVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1