Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1554913
Sist endret:
16. januar 2019, 14:32
NVI-rapporteringsår:
2018
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2018
Controversial issues in Religious Education: How Teachers Deal with Terrorism in their Teaching
Trine Anker
og
Marie Lippe, von der
Bok
Bok
Researching Religious Education: Classroom Processes and Outcomes
ISBN:
978-3-8309-3719-7
Utgiver
Waxmann Verlag
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Serie
Glaube - Wertebildung - Interreligiosität
ISSN 2195-3023
NVI-nivå 0
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2018
Hefte: 12
Sider: 131 - 143
ISBN:
978-3-8309-3719-7
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-3-8309-3719-7
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Controversial issues in Religious Education: How Teachers Deal with Terrorism in their Teaching
Bidragsytere
Bidragsytere
Trine Anker
Forfatter
ved MF vitenskapelig høyskole for teologi, religion og samfunn
Marie Steine von der Lippe
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Marie Lippe, von der
Forfatter
ved Institutt for arkeologi, historie, kultur- og religionsvitenskap ved Universitetet i Bergen
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Researching Religious Education: Classroom Processes and Outcomes.
Schweitzer, Friedrich; Boschki, Reinhold. 2018, Waxmann Verlag. ET
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1