Cristin-resultat-ID: 1558602
Sist endret: 31. januar 2018, 13:20
Resultat
Mastergradsoppgave
2017

Kan «skrive-seg-til-lesing» metoden bidra til bedre språkutvikling hos barn i småskolen?

Bidragsytere:
  • Berit Sporsheim

Utgiver/serie

Utgiver

NTNU

Om resultatet

Mastergradsoppgave
Publiseringsår: 2017
Antall sider: 45

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Tverrfaglig humanistisk forskning
- Fagområde: Humaniora

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Kan «skrive-seg-til-lesing» metoden bidra til bedre språkutvikling hos barn i småskolen?

Bidragsytere

Berit Sporsheim

  • Tilknyttet:
    Forfatter

Julie Feilberg

  • Tilknyttet:
    Veileder
    ved Institutt for språk og litteratur ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 2 av 2