Cristin-resultat-ID: 1561396
Sist endret: 18. februar 2019, 12:44
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2018

Undervisning som veiledning

Bidragsytere:
  • Marit Honerød Hoveid
  • Halvor Hoveid
  • Kari Pauline Longva og
  • Danielsen Øyvin

Utgiver/serie

Utgiver

Cappelen Damm Akademisk
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2018
Antall sider: 242
ISBN: 9788202569297

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Undervisning som veiledning

Bidragsytere

Marit Honerød Hoveid

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Halvor Hoveid

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Kari Pauline Longva

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for pedagogikk ved Høgskulen i Volda

Danielsen Øyvin

  • Tilknyttet:
    Redaktør
1 - 4 av 4

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Betydningen av deltakelse i utdanning som sosial praksis.

Hoveid, Marit Honerød; Hoveid, Halvor; Longva, Kari Pauline; Danielsen, Øyvin. 2018, Cappelen Damm Akademisk. HVO, NTNU, ANDREINSTVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Hva er utdanningens kunnskap?

Hoveid, Halvor; Hoveid, Marit Honerød. 2018, Cappelen Damm Akademisk. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Lærerdeltakelse – samtalene om det som skjedde.

Hoveid, Marit Honerød. 2018, Cappelen Damm Akademisk. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Undervisning og læring – fellesskapets betydning.

Hoveid, Halvor. 2018, Cappelen Damm Akademisk. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Kollegaveiledning i reflekterende team – Sandfallet-modellen.

Hoveid, Halvor; Longva, Kari Pauline. 2018, Cappelen Damm Akademisk. HVO, NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 6 | Neste | Siste »