Cristin-resultat-ID: 1562451
Sist endret: 28. mars 2019, 11:51
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2018

Teaching and Learning in a Digital World roceedings of the 20th International Conference on Interactive Collaborative Learning

Bidragsytere:
  • Michael E. Auer
  • David Guralnick og
  • Istvan Simonics

Utgiver/serie

Utgiver

Springer
NVI-nivå 1

Serie

Advances in Intelligent Systems and Computing
ISSN 2194-5357
e-ISSN 2194-5365
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2018
Volum: 1
Hefte: 715
Antall sider: 500
ISBN: 978-3-319-73209-1

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Tverrfaglig teknologi
- Fagområde: Realfag og teknologi

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Teaching and Learning in a Digital World roceedings of the 20th International Conference on Interactive Collaborative Learning

Bidragsytere

Michael E. Auer

  • Tilknyttet:
    Redaksjonskommisjon

David Guralnick

  • Tilknyttet:
    Redaksjonskommisjon

Istvan Simonics

  • Tilknyttet:
    Redaksjonskommisjon
1 - 3 av 3

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Improving Online Interaction Among Blended Distance Learners at Makerere University.

Nabushawo, Harriet M.; Muyinda, Paul Birevu; Isabwe, Ghislain Maurice Norbert; Prinz, Andreas; Mayende, Godfrey. 2018, Springer. MU, UIAVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Factors affecting student engagement in online collaborative learning courses.

Lazareva, Aleksandra. 2018, Springer. UIAVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Conceptualising Design of Learning Management Systems to Address Institutional Realities.

Gwamba, Gerald; Mayende, Godfrey; Isabwe, Ghislain Maurice Norbert; Birevu Muyinda, Paul. 2018, Springer. UoM, MU, UIAVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 3 av 3