Cristin-resultat-ID: 1579211
Sist endret: 14. oktober 2018, 14:37
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2018

Utvikling, lek og læring i barnehagen - forskning og praksis

Bidragsytere:
  • Vibeke Glaser
  • Ingunn Størksen og
  • May Britt Drugli

Utgiver/serie

Utgiver

Fagbokforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2018
Antall sider: 548
ISBN: 978-82-450-2387-9
Revidert utgave

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Utvikling, lek og læring i barnehagen - forskning og praksis

Bidragsytere

Vibeke Glaser

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning
Aktiv cristin-person

Ingunn Størksen

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Avdeling Stavanger ved Universitetet i Stavanger

May Britt Drugli

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved RKBU Midt-Norge - Regionalt kunnskapssenter for barn og unge - psykisk helse og barnevern ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 3 av 3

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Selvregulering.

Størksen, Ingunn. 2018, Fagbokforlaget. UISVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Ulike psykologiske retninger og perspektiver.

Glaser, Vibeke. 2018, Fagbokforlaget. DMMHVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Hjem og barnehage som helheten i barnets liv.

Glaser, Vibeke. 2018, Fagbokforlaget. DMMHVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Barns skriftkunnskap og språkutvikling i barnehagen som grunnlag for tidlig lese- og skriveinnlæring i skolen.

Furnes, Bjarte Reidar. 2018, Fagbokforlaget. UIBVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Utviklingsspor av matematikk hos de yngste barnehagebarna.

Reikerås, Elin Kirsti Lie. 2018, Fagbokforlaget. UISVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 12 | Neste | Siste »