Cristin-resultat-ID: 1579420
Sist endret: 27. august 2018, 14:01
NVI-rapporteringsår: 2018
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2018

Learning Situations in Nursing Education: A Concept Analysis

Bidragsytere:
  • Hooman Shahsavari
  • Zahra Zare
  • Zohreh Parsa-Yekta
  • Pauline Griffiths og
  • Mojtaba Vaismoradi

Tidsskrift

Research and Theory for Nursing Practice
ISSN 1541-6577
e-ISSN 1945-7286
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2018
Volum: 32
Hefte: 1
Sider: 23 - 45

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85064925558

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Learning Situations in Nursing Education: A Concept Analysis

Bidragsytere

Hooman Shahsavari

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Tehran University of Medical Sciences

Zahra Zare

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Tehran University of Medical Sciences

Zohreh Parsa-Yekta

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Tehran University of Medical Sciences

Pauline Griffiths

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Swansea University

Mojtaba Vaismoradi

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for sykepleie og helsevitenskap ved Nord universitet
1 - 5 av 5