Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1579420
Sist endret:
27. august 2018, 14:01
NVI-rapporteringsår:
2018
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2018
Learning Situations in Nursing Education: A Concept Analysis
Hooman Shahsavari
Zahra Zare
Zohreh Parsa-Yekta
Pauline Griffiths
og
Mojtaba Vaismoradi
Tidsskrift
Tidsskrift
Research and Theory for Nursing Practice
ISSN 1541-6577
e-ISSN 1945-7286
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2018
Volum: 32
Hefte: 1
Sider: 23 - 45
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1891/0000-000Y.32.1.23
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85064925558
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Learning Situations in Nursing Education: A Concept Analysis
Bidragsytere
Bidragsytere
Hooman Shahsavari
Forfatter
ved Tehran University of Medical Sciences
Zahra Zare
Forfatter
ved Tehran University of Medical Sciences
Zohreh Parsa-Yekta
Forfatter
ved Tehran University of Medical Sciences
Pauline Griffiths
Forfatter
ved Swansea University
Mojtaba Vaismoradi
Forfatter
ved Fakultet for sykepleie og helsevitenskap ved Nord universitet
1
-
5
av
5