Cristin-resultat-ID: 1579435
Sist endret: 16. april 2018, 09:43
NVI-rapporteringsår: 2018
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2018

Interpretation and Implementation of the National Curriculum: Leadership of Learning in Norwegian Early Childhood Centers

Bidragsytere:
  • Yngve Skjæveland

Bok

Leadership for Learning. The New Challenge in Early Childhood Education and Care
ISBN:
  • 978-1-64113-160-5

Utgiver

Information Age Publishing
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2018
Sider: 91 - 111
ISBN:
  • 978-1-64113-160-5

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Interpretation and Implementation of the National Curriculum: Leadership of Learning in Norwegian Early Childhood Centers

Bidragsytere

Yngve Skjæveland

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Leadership for Learning. The New Challenge in Early Childhood Education and Care.

Granrusten, Per Tore; Gotvassli, Kjell Aage; Lillemyr, Ole Fredrik; Moen, Kari Hoås. 2018, Information Age Publishing. DMMHVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1