Cristin-resultat-ID: 1581458
Sist endret: 25. april 2018, 08:33
Resultat
Rapport
2018

Hørselshemmede barns og unges opplæringsmessige og sosiale vilkår i barnehage og skole : Kunnskapsoversikt over nyere nordisk forskning

Bidragsytere:
  • Patrick Stefan Kermit

Utgiver/serie

Utgiver

NTNU Samfunnforskning AS

Om resultatet

Rapport
Publiseringsår: 2018
Antall sider: 67
ISBN: 978-82-7570-542-4
Open Access

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Hørselshemmede barns og unges opplæringsmessige og sosiale vilkår i barnehage og skole : Kunnskapsoversikt over nyere nordisk forskning

Sammendrag

​Hva innebærer det å være ung og hørselshemmet i nordiske barnehager eller skoler? Denne forskningsoppsummeringen beskriver et utvalg nyere nordiske forskningsfunn som kaster lys over dette spørsmålet.

Bidragsytere

Patrick Stefan Kermit

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Mangfold og inkludering ved NTNU Samfunnsforskning AS
1 - 1 av 1