Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1581458
Sist endret:
25. april 2018, 08:33
Resultat
Rapport
2018
Hørselshemmede barns og unges opplæringsmessige og sosiale vilkår i barnehage og skole : Kunnskapsoversikt over nyere nordisk forskning
Patrick Stefan Kermit
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
NTNU Samfunnforskning AS
Om resultatet
Om resultatet
Rapport
Publiseringsår: 2018
Antall sider: 67
ISBN: 978-82-7570-542-4
Open Access
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-82-7570-542-4
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/2496060
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Hørselshemmede barns og unges opplæringsmessige og sosiale vilkår i barnehage og skole : Kunnskapsoversikt over nyere nordisk forskning
Sammendrag
Hva innebærer det å være ung og hørselshemmet i nordiske barnehager eller skoler? Denne forskningsoppsummeringen beskriver et utvalg nyere nordiske forskningsfunn som kaster lys over dette spørsmålet.
Bidragsytere
Bidragsytere
Patrick Stefan Kermit
Forfatter
ved Mangfold og inkludering ved NTNU Samfunnsforskning AS
1
-
1
av
1