Cristin-resultat-ID: 1582862
Sist endret: 11. januar 2019, 20:11
NVI-rapporteringsår: 2018
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2018

Education as a Community Project: Understanding Place-Based Learning

Bidragsytere:
  • Wenche Rønning
  • Bronwen J Cohen og
  • Jennifer Wood Adams

Bok

Global Perspectives on Education Research
ISBN:
  • 978-0-8153-5627-1

Utgiver

Routledge
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2018
Sider: 103 - 124
ISBN:
  • 978-0-8153-5627-1

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Education as a Community Project: Understanding Place-Based Learning

Bidragsytere

Wenche Rønning

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet

Bronwen J Cohen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved The University of Edinburgh

Jennifer Wood Adams

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Auburn University
1 - 3 av 3

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Global Perspectives on Education Research.

Hill, Lori Diane; Levine, Felice J.. 2018, Routledge. Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1