Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1583533
Sist endret:
14. mars 2019, 14:30
NVI-rapporteringsår:
2018
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2018
Teaching English for real life. Reader-response theory and the Bildung tradition.
Jessica Allen Hanssen
Bok
Bok
Kategorial danning og bruk av IKT i undervisning
ISBN:
978-82-15-02946-7
Utgiver
Universitetsforlaget
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2018
Sider: 154 - 167
ISBN:
978-82-15-02946-7
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.18261/9788215029450201810
ORIA
Søk i ORIA med 978-82-15-02946-7
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Engelsk
- Fagområde: Humaniora
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Teaching English for real life. Reader-response theory and the Bildung tradition.
Bidragsytere
Bidragsytere
Jessica Allen Hanssen
Forfatter
ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Kategorial danning og bruk av IKT i undervisning.
Fuglseth, Kåre Sigvald. 2018, Universitetsforlaget. NORD
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1