Cristin-resultat-ID: 1583533
Sist endret: 14. mars 2019, 14:30
NVI-rapporteringsår: 2018
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2018

Teaching English for real life. Reader-response theory and the Bildung tradition.

Bidragsytere:
  • Jessica Allen Hanssen

Bok

Kategorial danning og bruk av IKT i undervisning
ISBN:
  • 978-82-15-02946-7

Utgiver

Universitetsforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2018
Sider: 154 - 167
ISBN:
  • 978-82-15-02946-7

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Engelsk
- Fagområde: Humaniora

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Teaching English for real life. Reader-response theory and the Bildung tradition.

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Jessica Allen Hanssen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Kategorial danning og bruk av IKT i undervisning.

Fuglseth, Kåre Sigvald. 2018, Universitetsforlaget. NORDVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1