Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1584909
Sist endret:
6. juni 2018, 16:59
NVI-rapporteringsår:
2018
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2018
Dyrking som stedlig læring i barnehagen
Pernille Elisabeth Bartnæs
og
Veronica Bergan
Bok
Bok
Barn skaper sted - sted skaper barn
ISBN:
978-82-450-2216-2
Utgiver
Fagbokforlaget
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2018
Sider: 169 - 188
ISBN:
978-82-450-2216-2
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-82-450-2216-2
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Dyrking som stedlig læring i barnehagen
Bidragsytere
Bidragsytere
Pernille Elisabeth Bartnæs
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
Veronica Bergan
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
1
-
2
av
2
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Bærekraftig pedagogikk i barnehagelærerutdanningen - fra jord til bord.
Veronica Bergan + 2 deltakere
UiT Norges arktiske universitet
4 resultater
Avsluttet prosjekt
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Barn skaper sted - sted skaper barn.
Myrstad, Anne; Sverdrup, Toril; Helgesen, Mai Brit. 2018, Fagbokforlaget. UIT
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1