Cristin-resultat-ID: 1584909
Sist endret: 6. juni 2018, 16:59
NVI-rapporteringsår: 2018
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2018

Dyrking som stedlig læring i barnehagen

Bidragsytere:
  • Pernille Elisabeth Bartnæs og
  • Veronica Bergan

Bok

Barn skaper sted - sted skaper barn
ISBN:
  • 978-82-450-2216-2

Utgiver

Fagbokforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2018
Sider: 169 - 188
ISBN:
  • 978-82-450-2216-2

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Dyrking som stedlig læring i barnehagen

Bidragsytere

Pernille Elisabeth Bartnæs

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
Aktiv cristin-person

Veronica Bergan

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Barn skaper sted - sted skaper barn.

Myrstad, Anne; Sverdrup, Toril; Helgesen, Mai Brit. 2018, Fagbokforlaget. UITVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1